ute hela dagen

i dag på förmiddagen var vi iof inne men efter ett var vi ute till halv fyra och var i lekpraken samt
ute och vandra i skogen jamie gick först och visade vägen han är så söt och blir så glad när han får bestämma
vart vi ska... =)
de har varit underbart väder. ungarna är hur underbara som helst när de får vara ute och upptäcka saker
de är glada och sen pluset är ju att de är så trötta på kvällen att de nästan somnar så fort de lägger huvudet
på kudden... =)
i morgon bär de av till dagis hoppas de blir en solig dag så de får vara ute mycket... =)

nu när mina änglar sover ska jag dricka te och vika lite tvätt samt titta om de är något
att se på tv annars blir de läsa en bok som min syster har lånat ut till mig...
den är så spännande.,...

min man åkte hemmifrån efter sex skulle i väg och spela jag tycker de är så tråkigt och ensamt när inte han är
här med mig jag vill ju att han ska vara hemma med mig och skratta och prata med mig...
jag älskar att ha han nära...
min bara min robert hart kom hem snart

älskar dig

ne nu ska jag börja slappna av.. =)


ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback