en kort semester

blev de...
robbans päron åkte till finland för att hälsa på släkt...
då passade vi på att åkuppera deras hus under tiden de var borta... de va skit najs baran var hemma från dagis och var ute hela dagarna fan va najs de skulle vara med hus men vi får drömma vidare ett tag till... fast de gör inget att bo i lägenhet heller så länge man bara kan gå ut utan för porten och leka, inte behöva packa ihop en massa varje dag.. =) sommare har hittils varit helt underbar i alla fall inte så många pass kvar nu på barneshus får se hur de blir sen då... jag har ju sökt en massa andra jobb också som är intressanta... =)

ne nu ska jag ta mig en kopp te till innan jag ska bege mig mot dagis... =)


hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback