nu är sjuklingarna friska!!!

de är skönt... för de har bara jävlats med mamma de sista dagarna de var ju dåliga i typ tre fyra dagar sen var de ju pigga som vanligt och de är ju två killar som behöver lite extra stimmulans och har man då vattkoppor så kan man ju inte direkt gå ut till lekparken och smittas eller till öppna eller något liknande... så har har vi varit inne och gått varandra på nerverna..... men nu är de back to dagis och både för mig och dom är de helt underbart....

de får de dom behöver och mamma får de hon behöver win win situtation... =)

nu är älskling och jobbar och jag ska bädda rent i sängen och lägga mig och glo på tv tänkte jag... och i morgon då bäde först av med ungarna till dagis sen hem och stoppa i mig gröt och sen bär jag och cykeln av till jysk.. sen händer de grejer jag ska hem till jaana och sakke och fika ska bli så mysigt att se de lilla trollet... =)

ne nu ska jag bädda de skriker på mig här.... KOM OCH BÄDDA MIG OCH LÄGG DIG I MIG =) hahha

heipa

Kommentarer
Postat av: marie

Ja dom växer som ogräs haha. Och dina grabbar också!! Känns så trist att jag aldrig hann träffa jamie innan vi flyttade.. Men det kanske vi kan ta en annan gång?



Ja äntligen har jag hittat mig själv och får vara den jag är :) Känns skönt.



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback