dan före dan före doppare dagen!

är i dag... nu är de inte långt kvar och alla klappar klara.. ska bli mysigt att få fira jul i lugn och ro... längtar så men de första jag längtar på är i morgon kväll då vi ska spela bingo hos familjen maarva ska bli så trevligt! hoppas på att dra hem stor kovan.. men de blir kanske svårt eftersom jag oftast bara vinner när jag spelar med sandra och hon är ju inte med oss hon är ju loffsdalen hos sin kille så de är jag och robban barna och resten av familjen maarva... =) men de kanske går vägen ändå! hoppas hoppas... de skulle behövas... undra vad jag får av min man i julklapp... ska bli intressant att se på juldagen byter vi jul klappar här hemma... =) nej nu ska jag leka med killarna och hoppas på att mannen min inte blir så himla sen hem i dag jobba över hela veckan han är så duktig min man... ska bli sköta att få lite extra pengar i januari... =)

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback