Helg igen!

Nu mera njuter jag så av helgerna... att inte behöva jobba på bmb är såååååååå skönt..
vist jag saknar vissa människor men de träffar jag ju i bland ändå och håller kontakten med ändå..
men i övrigt så att vara hemma med familjen slår ingen om jag bara nu kunde hitta ett annat jobb så skulle jag bli hyper glad. behöver verkligen sysselsätta mig... de duger inte längre me de sysslor som finns att göra i hemmet jag måste ha ett socialt och rörligt jobb de är de mitt psyke behöver... jag är ju trotts allt en arbetsnarkoman jag ser mitt jobb som hobby och som mitt fritids intresse och som inkomskälla... jag gör allt för att få ett jobb så jag kan börja beta av de dåliga och kanske kanske nångon kunna köpa ett hus med min underbara man som är så förstående och älskande... Han betyder väldigt mycket i dessa tunga tider. Jag tror vi gör de för varandra. och fram för allt måste vi dämpa vårt dåliga humör framför barna vi märker att de inte gör dem gott de blir uppspelta och lätt retliga dem med och de är inte bra alls jag vill ju allt ska vara mysigt och alla ska må bra och vara glada...

ne nu ska jag umgås med killarna och invänta samtal från mi syster. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback