Hjälpsam är man

I går kväll hjälpte jag till på Prima Mat o Bar... min bästa vän sandra och hennes bror äger en restaurang som baseras på svensk kost och då från olika landskap så najs.... i går fick jag hjälpa dem på kvällen och i dag på lunchen jag känner mig så uppskattad när de behöver min hjälp och jag säger ju inte nej jag vill ju vara med och hjälpa till vilket också betyder att jag får lite tid med min bästa sandra... =) de är hur trevligt som hellst... synd bara att de blir så sällan, eftersom hon jobbar så ofta... men i påsk ska jag och min familj åka upp och hälsa på hos fredrik och då komemr sandra och hela maarva familjen vara där sååååååå trevligt... den åker vi vidare till min släkt ska bli så skönt att få komma bort... =) även om de bara är för ett par dag så kommer de kännas så skönt...

Jag tackar så mycket för att jag får chans att hjälpa till på Prima Mat o Bar.

www.primamatobar.se kika in där eller bättra kom dit och prova på deras goda mat och upplev deras trevliga miljö och träffa deras trevliga personal!!!

nu ska jag ta en te och kolla till grabbarna i badet... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback