känner min konstig

känner mig skit konstig i kroppen som om jag skulle vara sju eller åtminstonde på väg att bli... jag känner mig slö och lam i kroppen har ingen ork till något... svättas som en gris när jag leker med barna... =( inge kul alls... vi får se hur de känns i morgon de kanske bara är i dag jag känner så här... hoppas hoppas

i dag har vi firat advent med att baka lussekatter och fixat lite här hemma riktigt mysigt... de var först premiären på jul köttbullar i dag också de vart riktigt bra om jag får säga de själv... =) lite små ändringar krävs men annars skit bra... =)

nu sitter grabbarna och fikar macka och kollar bompa... =)
jag ska ta mig en kopp te och hoppas de håller sig lugna ett tag så jag kan få lite lugn... =)

älskar min barn...

och hoppas syster fixar min henna i dag också... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback