kontra

de förra inlägget...
sluta tyck synd om dig själv för fan de finns dom som har de värre de är väl för fan bara att rycka upp dig och ta tag i ditt liv... så enklet skulle jag vilja att de var... men hur fan ska jag ha råd att fixa allt detta.... hur fan kunde jag... hade jag inte gjort så här så hade de fan vart bra nu... då hade vi haft de så jävla bra....
Men nu ska korten fram på bordet och hoppas min man förstår mig och inte tycker jag är allt för dum i huvvet... Men lite korkad är jag allt men jag lovar fast de kommer ta tid men jag ska fan ta mig ur detta träsk... hur jag ska göra de, de vet jag inte och vart jag ska få orken i från de vet jag inte heller men de ska fan gå annars vet jag inte vart jag tar vägen....


hoppas du älskar mig ändå Min man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback