panik!!!

eftermiddagen bestod av lite panik ångest... jag blev så där rädd för mig själv som bara en mamma kan bli... jag belv riktigt arg på mina barn för de hade gjort bus och travis hade gjort sig illa pga de... men jag lovar att jag fick tillbaka för att jag blev så där arg... när jag skulle ta fram plåster till travis då fick jag städskops dörren över mig och de gjorde fruktansvärt ont jag gjorde illa mig i huvve och i lillfingret dessutom så parrerade jag dörren så när robban skulle ställa tillbaka den så satt den fast i toa dörren så nu har vi ett hål där också... de blir dyrt när vi ska flytta här i från... =/ men men man måste ju ha dåliga dagar för att man ska öppskatta de bra dagarna... =)

nu ska jag njuta av mitt te och andas... =)


hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback