Psyko huvve

Fan de är för mycket i huvvet jag vet inte vart jag ska börja jag vet inte vad jag ska göra... tror jag är sjuk i huvve de är fan inte bra jag ska ju vara den som fixar allt jag ska ju vara den som håller huvvet högt och inte gör nå sne steg.... men tyvärr så har jag nog satt mig själv i klister och de blir fan svårt att ta sig upp från detta hål jag grävt jag gör mitt bästa för familjen hela tiden men jag har inte stannat upp och tänkt på vad jag gör åt mig själv och jag har fan grävt ett jävligt stor hål att trask runt i... fan fhia vakan upp titta dig om kring va fan har du gjort... hu7r fan har de kunnabli så här vad hände... de var ju du som höll i trådarna men nu nu har du snurrat in dig i skiten och kan inte hitta ut ur trasslet.... vet inte vart vat inte vad..... hur ska jag kunna göra detta bättre... jag är så jävla korkad.... mitt huvve blir bara större och större för varje dag och de spräng snart och jag känner att jag kan inte göra ett skit åt de.... de behövs ett mirakel ett jävlas mirakel hur fan ska jag hitta de... vad har jag gjort hur kunde jag de är frågor som går i mitt huvve varj dag... detta är ju de sista jag och min älskade familj behöver... vilken sits jag satt mig i... och jag mår så jävla dåligt för detta... snacka om att ha ett beroende... kan de vara så jävla lätte att fastna i något ska de vara så jävla lätt är de verkligen så... hur ska jag kunna förklara hur ska jag kunna ställa detta till rätta kommer ta tid alltså att komma upp och jag måste slut för jag hamman bara längre och längre ner och ju mer jag grubblar ju längre ner hamnar jag.... men här och nu lovar jag mig själv att de ka fan bli bättre men hur vet jag inte men de ska sluta... jag kan inte fortsätta på de här viset jag måste säga som de är... de gör så jävla ont i mig.... hoppas bara att folk stuttar och förlåter mig... vet inte vad jag gör utan min familj och vänner... jag trodde alldrig att jag skulle sjunka så här djupt jag har ju för fan alltid varit den som gjort de bästa och tänkt igenom mina beslut flera gånger vad hände... ? vart tog fhia vägen, jag vill ha tillbaka mig.... jag är inte redo att ge bort min själ ännu jag behöver den ett tag till... NU FÅR DE VARA NOG!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad är det du har gjort som är så feel? Jag tycker inte du ska döma dig själv så grovt och se dig själv som den enda som håller ihop trådarna. Man är fler än En person i en familj och så rakryggad som du stått har du självklart rätt att hamna i fallgropar, det har alla. Andas, ta inte allt så hårt! Solidaritet syster :) vi är en stor familj och ni kommer inte falla till avgrunden ..

2010-12-16 @ 10:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback