Torsdags kaos

hahha i dag har de varit en dag med flyt... hahha
började morgonen med att få två små att få på sig kläder och få i sig frukost och dessutom komma i väg i tid till dagis... =) de gick hyfsat bra var hemma tio över nio i gen och ut med rocker så han fick göra av sig innan jag skulle ner på Prima och hjälpa till i köket sen började de rulla på mycket gäster så jag fick ut i restaurangen och hjälpa till också när jag kom ut hölla jag på att få spader de var disk lite överallt och bord där gästerna hade gått men ingen hade dukat av så de vara bara att börja rensa bord så de nya gästerna som stod och väntade hade någon plats att sitta...=) sen in i köket igen för de hade strula till sig för kim allt var slut så jag började fixa sallad och desserer sen var vi igång igen men tjugo över ett hade sista rätten gått ut... hahha en riktig fart fylld dag precis som de ska vara de är så najs när de är så... =) gick mot bilen fem i halv... mot dagis och hämta trollen... när jag hämtat dom åkte vi och hämtade syster/moster och begav oss mot hälla shopping för lite shopping skulle inhandla overaller åt brana och syster skulle ha nån tröja... efter de vart de att köra hem syster och jag och killarna åkte hem och fikade lite.... in på rummet och lekte lite sen kom mannen/pappan hem och då vart de hemmgjorda hamburgare för hela slanten... nu sover travis och jamie tittar på pippi... =)

Mannen han är hos jocke och fixar med papper... =)

nu ska jag fixa lite te...
hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback