Uppdrag!

I dag har man gjort ett uppdrag de var första gången de var kul... hoppas verkligen jag får flera sånna...

Ringde även ett inkasso bolag för att göra upp pappas  räckning som jag har varit så dum och hjälpt han med...
så nu har jag gjort upp en inbetalningsplan.. han ville först inte men jag bad han snällt så de gick bra tillslut och den kan jag säga att de underlättar lite i alla fall. så vi klarar oss för hoppningsvis till den 20 de med mat och så... de är tur vi har varandra i allafall... hade vi inte haft de hade vi nog gått under... vi klara allt tillsammans... alla motgångar gör oss bara starkare som familj och framför allt som man och fru...
I dag har jag inte gjort så himla mycket jag har gjort uppdraget och samtalet sen var de att hämta barna.. hem och fika och mysa lekt lite sen kom svärmor och svärfar och bjöd på pizza de var väldigt gott de tackar vi för... nu är de badning för de små och mannen sitter och spelar tv spel snart är de läggdags för de små och jag ska spela monopol på wii.... sen blir de sova för hela slanten... är så himla trött i huvudet och kroppen efter allt man tänker på... i morgon blir de en mysig dag med min syster för firar henne lite hon fyller ju på fredag så jag har lite suprice för henne... massa mys... =)

nu ska jag ta en te och kolla till grabbarna... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback