Varför!?

Är de redan förbestämt för flera hundra år sedan att kvinnan inte ska göra något kul utan bara ta hand om barna medans mannen gör de han gillar mest... Varför ska de vara så svårt att förstå att män och kvinnor är lika värda vi behöver också få komma iväg och göra saker för att vi ska tycker de är trevligt atmosvär hemma och gilla att vara hemma de inte lätt att le och de är inte lätt att vara trevlig om man hela tiden måste ta skiten de fan inte lätt för någon... alla har vi de jobbigt på vårat sätt och alla behöver vi olika aktiviterter för att fylla vårat behov och vi måste ge till våra med människor bara de blir lika och inte så att den ena gör massa och den andra aldrig... kan ju vara så att så fort den ena ska i väg så blir de en massa suck och stön och då förstör de ju allt och man känner ju inte sig alls sugen på att åka eftersom den andra inte stöttar och tycker att de är självklart att du cokså ska hitta på något... detta slutar ju bara i att den personen blir avundsjuk och bara sur när den andra ska hitta på något vilket leder till diskutioner... men att säga att man gör något för att man känner att man måste mot sin kompis de är ju bara lögn att man inte akn erkänna att man gör de för att man tycker de är kul och inge annat. för jag tror inte att man åker i väg om man tycker att de är jobbigt och inge trevligt alls att göra saker med sinna vänner...

Jag skulle aldrig göra de i alla fall...


I dag har jag gjort lite blandat. men efter jag hämtat barna så for vi hem till syster/moster och där blev killarna i en timme lämnade dom vid två och åkte ner på stan för att ha möte med min handläggare... gick skit bra tycker jag... sen åkte jag tillbaka till syster/moster och hämtade killarna för att sedan åka hem... och leka med killarna väldigt påfrestande humör är både och jag på... försöker göra de bästa av situationen hela tiden men min bägare ä'r konstant över full känner jag, jag skulle verkligen behöva en fhia dag... =/ men vi får väl se när de blir... =/

nu ska jag blåsa prutt kudde... hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback