en snabb

vecka har de varit men jag har hunnit med en hel del... mest för att älsklingen varit hemma och
varit sjuk så jag har haft bilen... hmmm

ja vad säger man på måndag ska jag till läkare och kolla min rygg
sen ska jag till ams och lämna rapport...
på onsdag ska jag på möte på ams ungdomsgarantin... hahhaha
jag har ca nio månader sen är jag inte ungdom lägre... hahha

nu har älsklingen för första gången denna vecka tagit sig ut och skulle handla godis av alla saker
men jag förstår han man behöver lite sött i balnd
i kväll ska vi kolla på falk femte delen och mumsa godis... =))

ne nu ska jag göra mina barn sällskap och hoppas robban snabbar sig för jag är hungrig...


hahha han ska göra pannkaka i dag.-.. weeeio


älskar dig robert hart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback