helgen avklarad

i dag hade jag i tanke att vi ska göra något med familjen men vi får väl se hur de blir.
vi verkar alla vara lite slitna i dag.. men de blir väl att åka ut lite i alla fall och göra något...

travis och robban vilar och jamie kollar på tåget tomas...

jag sitter här och glor runt lite... =)

min rygg håller på att ta livet av mig men jag ska ju till läkaren på måndag morgon.
så de är bara bita ihop... =)

hoppas de inte blivit för mycket plask till måndag morgon eftersom jag ska gå
med vagnen till dagis igen... men jag tar mig igenom var terräng men de är bara lite
jobbigare och men blir lite sen om man inte är berädd på de... =)

hahah nu ska jag kramas lite med jamie...

hej på er och trevlig söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback