hemma hos syster!

kan säga att just nu är livet inte lätt att leva har uppkommit en del saker som måste lösas..
men jag hoppas verkligen att datum som är satt blir utfört för de jag skulle inte vilja något annat
men just nu ser de inte ljust ut.. när detta är över då drar vi här i från pallar inte vara här mera.
jag tror att de skulle vara bra för oss att komma här i från och göra något helt annat med helt andra
människor... =)

men problemet återstår än så länge...

de är den jobbiga biten just nu och man har väldigt mycket tankar i huvve hela tiden..
och de är de som stör mig för jag har inte gjort något fel eller borde inte kväva mig sj
med detta men ändå gör jag de måste jag bry mig så himla mycket..
fan jag blir så jävla besviken på mig själv.
varför säger jag bara inte ifrån och bryr mig om mig själv.
och gör de jag tycker är viktigt för mitt eget väl befinnande samt
att kunna vara den mamma jag vill vara men för att kunna vara de måste
jag kunna ha lite egen tid och ta hand om mig sj och
mitt välefinnande som sagt...

jag önskar att jag kunde få lite mera förståelse från mina nära och kära
att de så här och att de inte behöver kasta allt på mig. men ändå inte lämna mig utan för
jag vill ju vet vad som händer och sker men ändå inte för mycket...
och nu har de hänt en massa saker som jag inte kan göra så mycket åt men de finns
tankar i mitt huvve som vägrar försvinna och de är extremt jobbigt..

nej nog om de
barna mår jätte bra och de trivs som bara den på dagis..
så stolt över mina små...


nu ska jag vara social med syster kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback