huvudet kommer sprängas snart

de är väldigt mycket tankar i mitt huvve nu..
men jag hoppas att de lägger sig snart...

i dag har jag bara varit hemma och fixat lite med
räkningar de vill säga att jag har betalat de jag kunde just nu... =(
de är jobbigt de där med penagar att man inte har så de räcker jämt
men jag hoppas att de löser sig med jobb snart för annars tror jag
att jag kommer gå under och de vill jag inte göra...
jag behövs här för mina nära och kära och mest av allt för mina barn

jag håller på att söker jobb för fullt helatiden
men har fått nej i från två jobbansökningar
och inte fått svar från betydligt flera...

nej jag ska väl ta och lägga mig på sängen en stund sen ska jag
gå ut med hunden och sen hämta mina änglar
och hem och mysa med dem... =)

hoppas de är någon som är på topp i dag

ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback