löningshelgen avklarad!

tack och lov. för jag kan säga
att så som folk bettede sig i helgen
så var både jag och helen på väg att säga upp oss
flera gånger. jag förstår inte meningen med att vara otrevlig
i barne vad vinner man på de. bara sura miner...
så alla ni som går till bmb skärp er inga sura miner
de är ju inte därför ni går ut eller????

tog mig i genom helgen i alla fall med mindre skador
hahha helen slog till mig med en absolut flaska
så i dag har jag jätte ont och är alldeles öm
kanske är de en stukning. har lite svårt att böja armen och så...
hahhaha ja jag kan säga att efter denna helg känns de verkligen
att man har jobbat lite sömn och lång pass med dryga människo...

nu är de mys söndag med familjen och efter sju då är de bara jag och älsklingen
ska bli så mysigt... =)

nehe nu ska jag försöka söka ett jobb... =)

hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback