Prima

är en ny öppnad restaurang i stan. var där och åt i dag de var PRIMA gott...

hahah jag åt lassange de var väldigt smakrikt och propp mätt blev jag

tack PRIMA för den goda maten... =)

nus ka jag snart gå och hämta de små på dagis och förhoppnings vis så kommer kära
robert och hämtar oss...

Jag har börjat äta medicin för en ryggmuskel inflammation och de hjälper fan inte
mot ryggverken jag blir bara extremt trött och illamående..
tänkte som så att jag äter den tills jag varit hos sjukgymnasten så får jag
dra upp de med henne

ne nu ska jag ut med hunden sen ta mig till dagiset...


ha de gött och ta en sväng förbi prima någon dag på lunchen
rekomenderar de. de är så god mat.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback