besviken

de gick inte som vi hade väntat oss de ända dom hade kö på de var just fyror..
de va ju surt då och inte en chans att vi har den turen att 15st kommer tacka nej till den..
den är för fin för de...

jaja vi får söka vidare eller så får vi bo kvar här tills de blir dags att köpa hus!!!

nej jag vet inte nu vill jag bara att vardagen ska börja fungera och att jag
hittar mig ett jobb som jag trivs med eller jag skiter nog i de bara ett jobb blir bra... =)

inskolningen är klar i alla fall nu kommer de gå de sista dagarna till efter lunchen och vila
och nästa vecka går de hel dagar... =)
så måndag blir de att ta sig till arbetsförmedligen och söka jobb!

hoppas hoppas att jag kan finna något snart... =)


vill inte gå och dra här hemma, vi behöver pengarna med... =)

jag vill bara att allt ska bli bra och att vi kan gifta oss den 23/10-10 som planerat
och de kommer och ske oavsett budjett... så är de bara.... =)

de blir du och jag så är de bara!!!!!!! älskar dig!!

hej med er


Kommentarer
Postat av: din man

=) klart det blir du och jag.. älskar ju dig.. får väll bara hoppas att det blir bra med allt som kommer att hända de närmsta dagarna...



puss puss

2010-01-19 @ 22:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback