fattig!

ja de är vad jag känner mig nu jag kommer inte få in mina föräldrar pengar fören om två veckor och jag har inte ens pengar till hyran så jag vet inte vad jag ska ta mig till men jag känner att jag måste få ihop pengar till hyran i alla fall så får jag skita i resten....

mat har vi väldigt dåligt med här hemma så jag försöker att inte äta så mycket
jag ger hellre mina barn mat de är dom som behöver den mest...
jag älskar dom så himla mycket och jag vill absolut inte att de ska gå hungriga..
jag vet att de kanske låter hemskt men så hemskt är de inte denna månad blev bara kattastråf
eftersom jag inte fick så mycket pass på månen och sen förseningen av föräldrar pengen
de satt verkligen käppar i hjulet denna månad...

men men jag hoppas på en snabb vändning... =)


jag älskar min familj och skulle gärna vara med dom jämt
men nu vill jag bara ha ett jobb så jag får göra något om dagarna... =/

älskar dig robert hart!!!!


tjinge ling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback