fredag

är de i dag får se om de blir nå mys framför tven med älsklingen i dag eller om han
bara sak sitta vid datorn...
i morgon ska jag jobba hoppas bara helen kommer.
tänker på dig helen!

dagis gick ju bra i dag. lämnade jamie som vanligt på myran och han lekte i en timme
sen kom jag och travis och hämtade honom. =)
då fick jag en stor kram. =) då smälter mitt moders hjärta... =)

i dag hoppas jag de blir lite familje mys... jag älskar när vi har de... =)

de är underbart att höra att du mår bättre och att de börjar se ljusare ut.
lite av de kommer nog i från att fick något att göra på dagarna.
och du vet att vi finns här för dig även om du inte vill vara med oss... =/

du är ju i alla fall hemma... =)

nu vill jag att du kommer hem från jobbet jag har tråkigt

nog om de...
travis vilar och jamie som vanligt kollar på kinkin =)

när travis vaknar ska vi städa lite... måste sysselsätta oss på något sätt.
tror jag sätter jamie på att hjälpa mig att torka och travis han kommer väl putta
dammsugaren åt mig som vanligt... han är ju så söt... =)

ne ha de gött nu ska jag göra mera té

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback