inskriven!

jaha nu är man där igen inskriven på ams
och nu är de bara att leta jobb eller en praktik som kan leda till ett jobb
av något slag... jag hoppas verkligen att de löser sig för mig
jag vill så gärna jobba och ha något att göra annat än att städa hemma
i morgon ska jag till ams igen bokade in ett möte på en gång där.
de är väl så de är nu man får springa där hela tiden.... =)

jaja jag sökte i alla fall flera jobb i dag och skrev in mig
på bemanings tjänsten för kockar och måltidsservic igen...
hoppas på något där...
och jag har valt jobbcoatch
jag tror jag ska ta adeco eftersom robert jobbar där och han hade dom
och han tyckte de var bra... =)

han är för övrigt inte hemma men han kommer nog snart...
tycker de är tråkigt när han åker i väg så här men men vad ska man göra.

jag kollar på tv och försöker sysselsätta mig...
men jag tror de blir tidigt i säng för mig.
jag känner mig lite sliten i dag... =/

nej nu ska jag glo på outsiders... =)

hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback