spindeln och myran

heter de nya avdelningarna som barna går på dagis...
de funkar skit bra är super nöjd lite jobbigt i dag bara.
robert fick ett samtal i går morse om att jobba i dag så jag fick ha två barn på två avdelningar med inskolning.
då är man sur för att man inte kan klona sig... =)
men de gick bra jamie fick vara själv och jag var inne hos travis...
i morgon ska jag försöka gå i från en stund på dagis så travis får se hur de känns att bli lämnad...
vi får se hur de går...
hoppas bara de kan börja ordentligt snart så jag kan hitta mig ett jobb vill så gärna börja
jobba nu... ja jag har ju ett jobb men de blir man inte fet av... hahha
för att hoppa tillbaka till robert och jobb han är i dag på abb sin gamla station och jobbar med samma
människor som förr jag tror de kan göra han gott... han har blivit
lite av en tonåring nu när han varit hemma han sitter här hjälper till en kvart eller så
sen sitter han här igen går inte och lägger sig i tid och sover halv dagarna
de är super tungt för en annan men han säger ju att han mår dåligt så de är ju bara bitaihop
för mig och hålla god min... jag vet inte om de är rättvis eller så.. men
jag är ju van vid att dra de längst stråt och ta de tyngsta lasset...
tycker bara att de vora dags att de var min tur någon gång och bara få vara... men
de blir väl aldrig så tur att någon engagerar sig i barnas liv hur skulle de gå annars... ?

nej jag vill bara att han ska komma tillbaka till oss nu och tycka
att de är underbart att få vara med sn familj för de är då vi gillar han bäst..
för tråtts allt så´älskar vi ju han.

ne nu ska man kolla lite på kinkin (tingeling) med jamie innan travis vaknar!

hej med er hoppas ni har de bra
och ja de nya året har börjat bra och ser ljust ut för oss den 23/10-2010
hehheh kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

så andra delen av falk visas på sönda?

Men dåså då kan jag kolla då :P det är ju spännande ju :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback