barnenshus

Har jag varit på hela dagen och slitit...
hahha ne då de har varit lungt och de gör ju så dagen blir så himla lång. har ringt en massa kunder sålt lite vagnar och packat upp en massa varor.. man blir ju måttligt seg när de är så himla kvavt och varmt i butiken man dricker så himla mycket vatten och ändå är man helt slut... lite tråkigt att de inte har bättre fläckt system där...
hoppas jesper kan fixa ett jobb till mig de vore så najs... han skulle kolla runt om de var någon som behövde en chafför med b kort att köra varor eller ja vad som helst bara jag kan bygga upp de lilla jag har nu... kan inte ha de så här... =) eller ja de kan man ju eftersom jag har de så man vi skulle behöva mera pengar över så man kan beta av lite små grejjer.... =) så känns de bättre sen.. =)

nu sover barna och mannen är ock tränar jag har tänkt gå in i sängen och läsa lite bok... behöver de känner jag...

ne nu ska jag dricka upp mitt te sen ska jag för passa mig in dit... =)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback