I morgon

då kommer de stor besök hem till oss...
fast de är bara jag och barna hemma. robert är på jobbet då och killarna är hemma från dagis. min gamelmoster Eva och Anna kommer hit och fikar coh hälsar på jag har inte träffat min gamelmoster sen jag var skit liten. de ska bli kul att ses igen... tror de kommer bli lite sentimentalt men de klarar vi nog av... =) tråkigt bara att inte robban kunde vara hemma och träffa dem också... men syster kanske skulle komma förbi och fika så de blir kul... =)

nu ska jag nog ta och göra mig en kopp te och sen lägga mig och läsa bok... ska bli skönt att lägga sig i sängen och mysa lite... =) hoppas mannen min komemr hem snart ifrån gymet så vi kan mysa lite han och jag...

kärlek till dig min man =)

hej med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback