bada

ja de gick ju galant killarna uppskattade de verkligen...
men jag och syster min vart lite trötta efter allt spring...
hoppas hon inte är allt för slut i dag
Syster du ska veta att jag verkligen uppskatta all hjälp jag fick av dig i dag...
Jag trivs i ditt sällskap de har jag alltid gjort.....
Tack för en trevlig dag i solen med glada barn med spring i bena... =)


midsommar blir att fira hos svärföräldrarna....
ska bli kul faktiskt... äta gott och i trevligt sällskap.... =)


kommer bara att njuta denna helg... =)

älskar dig min man hoopas vi kan åka i väg snart och bada som en familj.
tror grabbarna skulle uppskatta de.... =)

nu ska jag drika te och kolla tv...
hej så länge
gla midsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback