början på veckan

har varit bra..

måndagen var barna hemma för de var lite snoriga... =(

men de är bättre...

vi tog oss en sväng ner på staden för att lämna in lite papper åt mamma

på ams... annars får man ju inga pengar... =)

vi åkte självklart buss jamie vart överlycklig som fick åka med bussen... hahha

i dag har jag spenderat dagen med min syster vi fixa ett nytt jobb till henne och så..

så dagen i dag var helt underbar... =) tack för de syster...

nu ska jag mysa framför tven med älsklingen och avsluta denna dag perfekt... =)

älskar dig mitt hjärta =)

god natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy faaan vad jag älskar dig.. de gör ont i kroppen så mycket tycker jag om dig.

Och de är skönt att se att du älskar mig mycket med..

synd bara att mitt huvud ska spela spratt med mig när de är så här... jag ska skärpa mig.. du är mitt allt.. och snart är de dags för oss att förenas... de kommer att bli helt underbart...

puss nu ska jag gå in och lägga mig i skeden med dig..=) och pussa på dig som faan..;)

2010-06-17 @ 22:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback