omgiven av idioter

vad har jag gjort för att få denna behandling igentiligen...jag fattar inte men de måste vara något riktigt hemskt...tänk att de ska vara så jävla svårt att acceptera de jag säger...känns som om dom bara skrattar mig i ansiktet och njuter av att se miglida. dom bryr sig inte för fem öre... efter detta är slut då kan jag sägaatt jag kommer känna mig lättad för då finnsde inga band kvar som bider oss emellan då kommer jag skita i allt..
nu får dom stå på egna ben.... så jävla trött på att bli behandlad på detta vis...Jag kan säga att min familj är bra men lite...och jag säger bara de att de är få människor som förtjänar min kärlekjust nu och dem är robert barna rocker och min syster...resten kan fan ta och dra åt helvet rent ut sakt..
ska jag vara helt ärlig så funderar jag på att strycka vissa från listankänner att dessa personer har fan inget att göra på min lyckligaste dag...jag ska fundera lite till på saken är ju ändå ett tag kvar dit...
men som de har känts den senaste tiden så är de fan inte välkommna...nu kommer snart min syster och då får hon hjälpa mig att gölra ett helvet för domjag tänker gå dit och ta utt allt skit som är kvar och ställa de i trappen bara för jag ska göra mitt och skiter i vad de säger...jag tänker inte stå där i morgon och skämmas.
de är fan inte mitt fel att de har blivit så här de har haft hur lång tid som helst på sig att fixa de här men inget har hänt och de gör mig verkligen besviken och ledsen... och jag kan säga att de fan inte konstigt att man mår psykist dåligt och är instabil som människa....

ne nu ska jag lungna mig lite och bli på bättre humör till syster kommer de kommer bli svårt men hon gör mig alltid extra glad när hon kommer.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback