sveriges dag

var de igår!
de firade vi hemma hos roberts föräldrar =)
lite lek och bus jag klippte lite gräs
vi grillade och vi fikade...
de är så skönt att vara där ute för killarna
blir så glada när de får springa om kring och utforska
och trötta blir de och de är ju ett plus för oss föräldrar... =)
vi gillar de också för de är ett extremt trevligt sällskap... =)

jag älskar min blivande man... han är för underbar... =)

i går kollade jag på en film som handlade om
demoner som hemsökte en tjej och hennes kille
den var riktigt bra man blev lite fundersam... =)

älsklingen ska hjälpa mig fixa min dator... =)
den strular lite är lite seg och så... =(

ne nu ska jag ta de lungt ett tag kolla tv eller något känner mig inte på
topp i dag tror jag är lite sjuk... hoppas de går över till jag hämtar barna... =)
älskar mina små killar de är ju för goa... =)

simma lungt så får vi se när jag skriver nästa gång..
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback