mycket i skallen

de är vad jag och mannen min har nu från olika håll...
de är lite jobbigt här hemma med alla funderingar vi har...
men de vi är helt säkra på de är att vi klara av vad som hellst så länge
vi gör de tillsammans... och de gör vi
alltid du och jag älskling!
älskar dig vad som än händer och stöttar dig i alla dina beslut...
de vet jag att du gör för mig med...
detta kommer deffinitivt göra oss starkare både som personer och som ett par...

Nu försöker vi lösa denna soppa tillsammans så drar vi sen när de lugnat ner sig...

För övringt så är de bra
killarna börjar bli stora och de gör ju att man saknar bäbis lite... men men..
de är busigt så charm troll, de klättrar och hittar på hyss hela tiden.
Men de är ju söta och så mycket kärlek att ge...

mina små favvos....

älskar min familj....

ha de bra alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback