Onsdag!

i dag var dagis stängt och grabbarna fick vara hemma med morfar..
de var jag lite nervös över eftersom de var ett tag sen han var barnvakt och han
har dessutom bara sutti barnvakt när der har varit nattning och under tiden dem sover.
nu var de under nästan en hel dag de var från 10 - 15 ungefär..
men de hade gått bra men han hade missat en grej och de var blöjorna
hahha men de var ju bara kiss så de gjorde inget de var ju inte så blöta =)
men annars så jamie sa att de hade varit jätte kul att vara med morfar under dagen
så de var ju bra de då...
själv så var jag på prima och jobbade.. de var trevligt för mig med att få komma iväg och jobba lite
de behövdes... =) de är ju alltid kul att vara nära kompisar... speciellt sandra.. =)

i morgon blir de prima igen men då är ju dagis uppet så då blir de där de får vistas
när jag jobbar... =) mina små pärlor... som ibalnd är väldigt jobbiga pärlor..
jag kan erkänna att i tisdags så var jag så slut de hade tagit musten ur mig att till slut
gav jag upp jag sa ingenting när de gjorde något jag bara grät och var tyst
jag orkade inte, och jamie fråga "är de mamma?" " mamma ledsen"
ja jamie mamma orkar inte ni tar kål på mig när ni gör så mot mig...
så efter de satt han tyst och bara tittade på när jag lagade mat han sa inget
gjorde inget han bara satt där och var med... de var ett täcken på att min lilla kille har
blivit stor han förstod att mamma orkar inte så jag sitter stilla här och bara är med henne
i stället... då får man genast styrkan tillbaka och bara älskar sinna barn...
efter de hade somnat tog jag ett bad där jag låg med öronen under vattnet de är så skönt när man känner att man behöver komma bort ett tag...

men nu är de mycket bättre. jag tror myset med min man gjorde sitt i går också...
jag tror vi båda behövde lite närhet de har ju inte blivit så mycket på sista tiden
och de är tråkigt för jag skulle behöva lite gos varje dag av honom för att vara på bra humör...

jag älskar verkligen min familj...


ne nu ska jag andas lite luft sen ska jag lägga mig och kolla på tv...
natti natti

Kommentarer
Postat av: Syster

Haha herregud vad gullig Jamie låter i det du skrev. Jag typ blev tårögd, topp två av världens underbaraste killar !

2010-03-18 @ 21:45:14
Postat av: Din man

jag älskar dig över allt annat i hela världen... va faan du är min hela värld..=) puss

2010-03-21 @ 08:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback