öppna och gos

i dag har vi varit på öppna förskolan på förmiddagen nu är de bara gos som gäller vi ska snart sätta oss och ta en eftermiddags fika... sen kommer ju älsklingen hem från jobbe snart också... och han har ju sagt att han ska umgås med oss i dag... så vi hoppas verkligen på de för vi vill så gärna umgås med honom de är ju så gosigt när hela familjen leker tillsammans... =)
jag hoppas på att få de där samtalet denna vecka de skulle underlätta mitt liv så jag hoppas på de..
om inte annat så ska jag väl förhoppnings vis jobba lite på prima i veckan hoppas de vill ha min hjälp... =)
i morgon bär de av på möte på bemanings tjänsten får väl se vad de säger...
jag kan ju trycka in själv när jag kan jobba... så de ska nog bli bra de där... =)

ja ja nu ska jag kolla vad skit ungarna har för sig... =)


ha de gött för de ska jag försöka ha... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback