Solen skiner och de får smilbanden att lyfta!

slutet på förra veckan var de ganska mycket sol och de gör ju att man känner att kroppen börjar leva igen och man känner sig som en ny männsika... man ler fast man inte vet åt vad och sen så får ju förhållandet en ny tändning..
och de är ju helt fatastikst vad bara lite solsken kan göra med ens liv...

önskar bara att snön skulle tina bort och de skulle bli lite skönare ute...
så vet men att snart är de inte långt kvar till den 23/10 hahha...

men först ska vi njuta fullt ut av sommaren och tycka att livet är helt OK

de har inte hänt så himla mycket på den senaste tiden..
förutom att i lördags käfta jag säkert med nio tjejor mellan 18 och 20
vilka jävla kaxiga snorisar fy fan va förbannad jag blev på en av dom
kallade på vakt så hon fick gå...

att de ska vara så svårt att fatta och att acceptera vad man säger åt dom...
väx upp eller bättre håller på era hemma fester så vi arbetare slipper med er..
eller jag vet dra till ställen där ni passar in typ silk som är riktat mot er åldersgrupp....

va fan tycker så synd om de äldre som måste dras med er som inte kan uppföra er med lite
alkohol i kroppen de blir ju som att jobba på ett zoo fast på zoo kan de nästan uppföra sig bättre än er...

fy fan säger jag bara......


ne nu ska jag njuta av dagen och andas lite frisk luft och ta en lur innan man ska hämta barn

hej

Kommentarer
Postat av: din man

jag älskar dig så jävla mycket... kanske skulle ta och komma hem på lunchen om du inte ska jobba förstås...=)

puss

2010-03-10 @ 22:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback