helgens bravader!

i fredags jobbade jag så då hände de inte mycket...
i lördags där emot efter ha sovit ca 2.45 så gick jag upp och åt frukost med pojkarna
och mannen min sov vidare=) när han vaknat till liv drog vi oss ner på marknaden för att in handla diverse saker
jamie fick prova åka karusell sen var det de ända han ville göra och tjatade om de hela tiden så han fick åka en
gång till sen gick vi och köpte keps och foppatofflor till killarna och strömpor till oss
sen när vi var på väg till karusellerna för att jamie skulle få åka en gång till.
då började de rengna och vi snabbt hem och satt oss i bilen för att åka ut till farmor och farfar (roberts föräldrar)
där var vi ute hela dagen och grabbarna sprang runt. jamie fick följa med farbror jesper och åka traktor de vart även någon sväng på fyrhjulingen! de gillar han väldigt mycket =)
när kl vart halv åtte bestämde vi oss för att röra oss hemmåt för vi skulle ju iväg jag och robert...
syster (moster sanna) skulle sitta barn vakt när vi kom hem sov grabbarna så vi bar in dom bara..
sen drog vi till köping och kollade på dead by april ja de var ju så där... de var jätte kul att se dem live men
de hade ju en ny sångare och han var ju inte så jävla bra om man säger så... jag hade nog gjort de bättre själv!!!
ne men de var kul att göra något med mannan för en gångs skull.... =)
i dag har vi lekt lite hemma robert har burit upp data bordet så nu har han flyttat från fönstret!
de blev bra faktiskt... =)

vid tre drog vi iväg på fiske tur i VAD gropen... där vi träffade farbror jesper och hans kompis och sen kom även valis och josse... de var trevligt vi grillade och gick på upptäcksfärd i skogen... killarna vart helt slut i alla fall
jag och grabbarna och josse drog hem lite tidigare eftersom grabbarna vart trötta och josse frös som bara hade linne och shorts på sig... hmmm tjejer??=)
jaja nu är jag hemma och grabbarna sover mannen min fiskar och jag ska ta en dusch så jag blir av med
grill lukten...=)

ne natti natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback