Ledighet

de är väl lite underskattat från min sida tror jag
men jag har insett nu att de är ett väldigt bra sätt att få
nya krafter och bli en gladare människa... =)
i går gjorde jag en hel del... i dag ska jag bara ta de lungt och andas

jag älskar min blivande man...

och ett stort grattis till en väldigt stark person
ï min omgivning.........
systra mi grattis till dig och din examen... =)

nu är de bara hoppa på nästa tåg du är så grymt duktig...
mitt lilla hjärta!!!!

de märks att min barn växer och blir stora dom är så duktiga och snälla nu inte alls lika
mycket bråk som förr...
de blir bara bättre och bättre tills de går neråt igen=/ men då tar vi oss upp igen =)

hahhaha tråkigt att höra hur domen blev för de stackars killarna
men de tar sig nog igenom detta med...
som jag alltid sagt en dag får man stå sitt kast så är de bara...

ne nu ska jag ta en välförtjänt dusch
chillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback