nu börjar de bli bättre

här hemma efter de att jag var sjuk så blev robert och jamie sjuka men jamie vart snabbt frisk men robban var sjuk i mer än en vecka... hmmm men nu tror jag att de är bättre med han... =) han tycktes vara bra i går i alla fall... =)

i dag blir de nog ut till svär föräldrarna och mysa söndags mys med barna hela dagen de är ju strålande väder så vi kanske tar oss en tur i skogen... =)
i går var vi i väg på mingelkväll på bästa PRIMA men robban fick lite ont i magen och
vi kände oss lite utanför gänget alla drack men de gjorde inte vi... pallar inte med magen...
Men jag vill passa på att tacka familjen maarva för inbjudan och för en mysig start på en underbar kväll
tack för resten älskling de var mysigt som fan att ligga och kolla på film hela kvällen.... =)

älskar dig puss

ne nu ska jag göra mig en kopp té...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback