Back 7000kr

Hur är detta möjligt jo så här har de gått till...
för de första så såg jag mitt psyke som ett viktigare val än ekonomin vilket jag kommer vara gladare över senare..
men sen har jag dessutom ca fyra tusen mera i räkningar denna månad så som rockers försäkring och lokal hyran för bröllopet och diverse andra räkningar...

de känns ju så där kul men vi jobba för fullt för att de ska gå vägen...
i år blir de sista minuten shoppa julklappar vilket känns jätte jobbigt för mig som brukar vara klar till första advent typ... men men de blir nog bra detta med och jag kan säga att jag är min syster enormt tacksam över att hon hjälpte mig lösa travis två års pressent tack så mycket.....

nu försöker vi sälja de mesta av värde här hemma för att få ihop de och de är både neggativt och possetivt...
de possetiva är ju att vi får fingrarna ur ärselet och säljer saker de neggativa är att vi gör de för snabba pengar och säljer de för ett undervärde vilket kanske inte är så smart men när de är behov av pengar finns inte så mycket att välja på eller???

ne nu ska jag drika lite mera te...

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback