GIFT!

Nu var de bra länge sedan jag slrev något nu börjar de bli dags att rycka upp sig... hahha
nu är jag en gift kvinna känns helt underbart och festen ååå gud den var ju helt underbar ett stort tack till alla som medverkade att göra festen till en toppen fest... och ett stort tack till alla som ville vara med på våran stora dag. =)
nu är man arbetslös igen och söker jobb som en tok hoppas verkligen jag hitta något som passar mig.
nu har jag i alla fall provat på telefonförsäljare och kom på att de inte passar mig dels för att min kropp inte är gjord för att sitta stila och dels för att jag inte funkar så bra i telefon jag funkar bättre som face to face säljare... men vi får se vad jag hitta på för bus här näst... =)
jag vet ju inte om de passar mig fören jag har provat och nu vet jag att kontors jobb är inget för mig... =/
men å andra sidan så trivs jag best med ett aktivt jobb... då vet man att man lever...
Nu ser de ut som att mannen min kommer jobb natt varannan vecka de kan ju både vara bra och possitivt jag har inte betsämt mig för vad jag tycker en men våran ekonomi skulle behöva de spec nu när jag inte jobbar något extra och inte har ett jobb alls. Nu går jag ju på aktivitetstöd igen men jag hoppas de inte blir så lång varit skulle så gärna börja jobba så fort som möjligt... hoppas även jag får lite jobb på barnenshus nån helg så där skulle behövas de med nu inte för jul och födelsedagar och allt... vet inte hur vi ska ha råd med allt. de är mycket nu...

skulle ju vara grymt skönt att vinna lite pengar i alla fall så mycket att man skulle kunna betala av lite lån och sen köpa ett hus i en annan stad skulle vara så fantastiskt... =)

ne nu ska jag kolla på bee movie med grabbarna. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback