Handlat med syster

de är ju altid lika kul man får lite tips och ideer... hahha
men de bästa i dag var ju att vi lykades med något väldigt bra... hhaha
de började med att vi tog varsin scanner sen skulle syster ut och hämta vagn så jag höll båda...
sen när hon kom in då gav jag henne, hennes väska och scanner...
vi handlade på och strosade runt... sen när vi var klara så kunde inte jag betala i självscanningen så jag fick gå till en stationerad och fick betala trehundra mera än de jag handlat för hmmm de måste blivit något fel tänkte jag..
och kom då på att jag måste ha fått systers varor på mitt kort och hon mitt...
hon fick en avstämmning så de vara ju bara försöka förklara för personalen hur de gick till och vissa av dom var ju förstående...
vi fick i alla fall lassa upp mina varor på bandet och stämma av de...
medans jag redan betalat för systers varor... hahhha
allt kan hända när vi är och handlar... =)

ne nu ska jag glo på film med killarna.....

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback