helgen!

Har varit mysig..
I fredags gjorde vi ioförsig inte så mycket.. kolla på film med barna och mös... =)
I lördags så lekte vi och busa hela dagen städa och tvätta och fixa lite nere i förråden...
mycket trevlig lördag.. valis kom förbi och robban och valis spela nhl på ps3:an.. jag satt som suporter bara... =)

I dag första advent har vi jul pynta med de lilla som vi hade, hade ju tänkt inföskaffa oss mera i år men de vart ju lite kort om peningar så vi får la ta de närmare julen eller nästa år... =)
men som sagt vi har pynta eller jag rättare sagt och robban vid datorn som vanligt och barna överallt... =) Sen efter lunchen så åkte vi iväg till anundshög och skulle åka lite pulka tänkte vi... de vart några vändor jag tog mig upp på högsta topp med en svart sopsäck och tog mig en rejäl tur hahha vart helt insnöad de gick så fort så snön spruta... sen var de ju mycket för att alls snö som kommit de sista dagarna låg orörd där... Men T-man vart så frussen och rocker den harrig han vara gnällde så vi packade oss in i bilen för att åk och inhandla peparkaksdeg först till icaettan men slut sen till icahaga men slut där med och sist men inte minst hemköp och där fanns de men inte mycket så robban köpte två på en gång... hahha  Men till slut kom vi hem i värmen och fick sätta igång med baket... vilket blev mest jag som fick göra men alla satt med vid bordet i alla fall... =) lite saft glögg vart de med mmmh vad mumma... =) luktar så hjuvlig! Sen blev de fika med kaffe för de som ville och pepparkaka och mjölk för de som ville de... =)
Patrik robbans kompis komm förbi och fikade lite med orbban och de pratade medans jag och killarna satt och sjung inne i deras rum till en massa låtar och så... mycket uppskattad och mysig dag!

nu ska jag strax kolla på film med hjärtat mitt och sova sött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback