öppna i dag!

I dag vart de öppna förskolan för hela slanten.
De tycker ungarna är så kul... de trivs som handen i handsken där...
i morgon är de stor risk för att de blir de igen... =)

Måste säga att de är bra skämmigt om man inte ens har råd att betala en burk ravioli på affären
jag känner mig som en luffare fast med hem.... vill bara att de ska bli nytt år så vi kan ta nya tag och börja förhoppningsvis året lite bättre än detta.... vill bara att de ska bli som vanligt igen och förhoppningsvis bättre... jag vill inte ha de så här och jag vet att min familj inte heller vill de.... de värsta av allt är ju att jag vill så gärna börja röka igen och bedöva min smärta med smötts de är fan inte lätt att vara mig nu jag känner att mitt psyke håller på att brista och kanske kommer detta med akelius gå till kronolle och då pga att min så kallade far inte kan betala de han ställt till med... de är vad man får för att man ställer upp när ens far har de lite jobbigt och svårt.... jag kan säga att jag inte tänker ställa upp de sättet nå mera jag tror inte på att man hjälper på de viset längre jag vet att skälper de visar ju bara detta med akelius på..... just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen jag vill bara gömma mig och låta allt gå förbi de jävliga är ju att gör man de så vet man att när man vaknar så är de precis så som man lämnade skiten så de är bara bita i de jävligt sura äpplet och ta tag i skiten.... jag kan säga att just nu är jag jälvligt svag och att jag vet att jag komemr röka både en och tvågånger vilket innebär att jag måste börja om med att läsa boken ÄNTLIGEN ICKE RÖKARE...... Och jag vet att jag kommer känna mig så värdelös men jag känner så här att detta kommer aldrig gå om jag inte får vara mig själv och låta mig bearbeta detta på mitt sätt.... Just nu skulle jag vilja vara en liten flicka som inte behöver ha sånna hära bekymmer.... fan fan fan..
Bara de finns mat åt barna så är jag nöjd....... =)

måste besikta bilen först bara =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback