Tisdags kul

I dag har de varit en fart fylld dag...
dagen började kvart över sju... tittade på bompa och sen vart de frulle.
efter klädde vi på oss och var på g till syster/moster för att killarna skulle leka dör medans mamma skulle besikta bilen.. dom har bra tim lön dom på bilprovningen... haha 200kr för att kolla bilen i två min... =) men men bilen gick igenom i alla fall.. de var ju huvudsaken.. sen hem till syster för att fika och hämta barn vi pratade och hade de trevligt som vanligt sen bar de av hem och parkera bile och hämta vagnen för att gå till öppna förskolan för lite lek och stojj.. väl dit kommen så åt vi lunch och sen va de bara lek och skoj hela eftermiddagen... när kl börja närma sig tre börja de vi klä på oss igen för att bege oss hem... när vi nästan var hemma så kom mannen hem också de var ju bra de för då passade jag på att gå ut med rocker innan jag kom in jag med och klädde av mig... sen efter de har vi byggt med lego och tåg bana ... de har varit en mysig dag och så fast man har mått psykist dåligt hela dagen har så mycket tankar i huvve... men förhoppningsvis så släpper de snart och vi är back on track... skulle vara så skönt om de bara släppte och allt blev som vanligt igen...

hoppas på mirakel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback