Torsdag den 18/11 2010

I dag trodde man att man bara skulle sitta och söka jobb i sin ensamhet men nej då då kom syster och förgyllde min dag vi fikade och prata sen åkte vi och fixa hennes csn på hennes skola och sen åt vi en lunch tillsammans.. efter de vart de räser fart till dagis och när vi kom hem vart de full fart igen och fika... fika de är något vi är bra på hahhha...
busa med baran och försökt att ge j man en possitiv bild av toaletten... de gick jätte bra för honom i somras och så de var hur kul som helst att gå på toa men nu har de bara vänt och han vill vara bäbis igen eller han ville åtminstonde ha blöja på sig för ett tag sen nu vill han inte de och inte heller gå på toa han vill bara göra på sig i byxan hela tiden... men jag tror vi lyckades visa honom de possitiva med toan i dag och gjorde de till en mycket roligare grej får se hur de går i morgon för min lilla prins jag vill ju så gärna att han ska  tycka de är roligt med toa och jag gör mitt bästa för att de ska vara så, men man blir ju frustrerad som förälder. Men som tur är så hittade min syster en bra sida om lite fakta kring detta och de hjälpte min en hel del att få lite insikt i vad jag som förälder igentligen behöver göra. och de är ju så himla simpelt... bara man orkar bitaihop hela vägen... nu kör vi två flugor i en smäll... hahha två killar blöjfria på samma gång kanske vi får se vad som händer... =) nu är de bara beröm och possitivt som gäller... =)

ne nu hoppas jag min man har spelat klart snart så vi kan titta på en film i sängen tillsammans...
är så trött..

jag har föresten börjat träna magen med en sån där abztronic eller hur de stavas och jag tycker att de fanatsiskt bra träning jag känner riktigt hur musklerna dra ihop sig och får den träning de behöver... vi får se hur resultatet blir... jag tror och kör stenhårt....

tack vanessa för tipset...
och tack syster för en trevlig dag som vanligt!!!!

och mannen min spelaklart nu jag vill kolla film............!!

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback