Planer planer

de är mycket nu sista spurten innan bröllopet... undrar hur de blir med min frisyr ja...
hon säger att vi ska prova innan men hon verkar aldrig ha tid... de känns lite osäkert...
nu litear ju jag på att hon ska ta sig tid för ja tror ju att hon vill hjälpa mig... vi får se hur de blir de är ju ett tag kvar... =)

allt är väl klar tror jag... de är små detaljer kvar de blir så bra så..
jag är så himla stolt över mi syster som hjälpt till nå enormt mycket...
och alla andra som hjälper till.... tackar alla så här innan... =)

jag längtar som fan... men samtidigt inte för efteråt vad ska jag göra då...? de blir ju helt tomt sen jag har ju hållt på med detta ett bra tag nu... vi satt ju datum ocktober 2008 när travis låg i magen... så de är ett tag... =)

ne nu ska jag fortsätta med mina planer. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback