back on track..

ja då har man jobbat i dag igen då... tycker de gick kalas bra vi hade ganska mycket men vi vart färdiga i tid sååå de känns bra.... nu sitter man här och funderar över vad man ska hitta på i kväll... nu åkte min man bort som vanligt... så jag sitter här och kikar runt lite på nätet... försöker hitta billiga gympa dojjor men de är svårt... hoppas jag hittar något snart... =) jag vill så gärna ha nya skor... men men de kommer jag att få snart... ja nu i helgen är de valborg hmmm vad ska man hitta på då da hoppas på att de blir grillat hos svärmor och svärfar... de skulle sitta fint men vi får la se hur de blir me de... =)

nu har jag missat ganska mycket träning inte bra och jag saknar min jennifer också skulle vilja ta ett pass med henne men vi går ju om varandra när vi jobbar och man är ju helt slut efter ett arbetspass... hoppas hon vill ses på söndag i allafall nu behöver jag träna och prata... =) i veckan kommer de inte bli nå mera än de jag gör här hemma de vill säga varje morgon och kväll... sen rör jag ju mig mycket på jobbe så... de får duga men på söndag ska jag dit i allafall efter jobbe och hoppas jennifer vill följa med mig då.... nu har jag också bokat in lite massarge innan vi åker till mallis... ska bli skönt en efter middag med älsklingen bara han och jag och lite välförtjänt massarge... =)

ne nu ska jag titta skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback