Eckerö linjen

där har jag varit från torsdag till lördags kväll..
de har varit en upplevelse i säg de har varit spännande... men man jobbar många timmar och man är lagom slut när passet är över... ändå har jag sovit skit dåligt fattar inte varför kanske för att jag svättades i min hytt och för att inte familjen var med... om mannen min går med på de så kommer jag jobba nå kort pass igen men jag kommer inte jobba hel veckor utan de blir antingen helg eller några dagr i veckan vi får se vilka pass som finns... =) de var trevligt i alla fall... och jag måstew ju tack min familj som tilllät mig prova detta de är jag er evigt tacksam för.. något jag alltid varit nyfiken på har jag nu gjort och de känns som en lättnad... =) mycket bättre med dagskryss än natt kryss... =) hahha jaja nu laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback