fönsterputs

i dag har jag varit ledig fast de har inte kännts som de jag har haft fullt upp från halv åtta i morse hahha lämnade baran sex sen hem och äta frukost och titta lite på one tree hill och sedan åka i väg och sola lite för att sedan träna i en och en halv timme... efter de vart de hem och hämta rocker för att ta mig ut till tortuna för att putsa svärmors fönster... och ja jag städade deras kök också alltid sååå skitigt där... och om jag skulle göra fönstrena så fina så kan jag abra inte ha ett skitigt kök... haha sån är jag... hoppas hon blir nöjd med jobbet.... =) när jag var färdig var de bara att åka in till stan och dagis för att hämta de små... och hem till mannen... nu åter står mat och sedan lite tv med killarna för att sena inte sov possition som jag längtar efter redan nu... för att i morgn åter gå till jobbe... =)

nu te och fundera ut mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback