första dagen avklarad!

känns riktigt bra faktiskt... ett lätt jobb för bra pengar... nu jävlar ska här jobbas... =)
nu ska vi kunna betala av lite grejjer och inhandla nytt om vi vill utan att behöva känna oss dumma...
som om man har ett par obehagliga skor att gå i så ska man kunna unna sig ett par nya skor utan att behöva tänka på om de verkligen är de vi ska köpa i första hand. vill inte behöva gå i trasiga skor bara för att vi har dåligt med penagr såå jag hoppas verkligen vinder vänder och blåser mycket åt vårat håll nu... =) skulle behövas mera vind här tror jag men ett steg i taget... vill så gärna bli av med allt vår skit nu så vi kan börja tänka på oss lite och unna oss lite också... =)

kunde inte sova i natt var rädd för att jag skulle sova över kl... så jag har ca sovit 2 timmar i natt annars har jag bara legat och vila utan djup sömn sen upp fyra på de så jag är helt slut i dag jag kommer gå och lägga mig så fort killarna somnat tror jag... =) men de är jag värd... =)

nu te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback