ingen utflykt

de blir ingen utflykt i morgon men vi ska hitta på nå ändå tänkte ta en bio och så i stället kanske äta lite gott... =) tror nog att de blir bra ändå jag och min man får ju lite tid för oss ändå... =) och de är underbart...
i dag sitter min älskade syster och skissar på min nya tauering och de kommer bli så bra hon har skickat en bild på den och jag är redan nöjd och då är hon inte klar ännu... =) fan va bra de kommer bli... och sen att jag får en som hon har ritat de gör de hela ännu bättre.... ska bli så underbart att bära hennes konst... de betyder mycket för mig att hon gör detta... =) hoppas bara hon vet de. men de tror jag att hon gör... i kväll blir de väl bara jag och killarna som vanligt mannen har dragit i väg för han måste fixa en massa grejjer lite tråkigt men men som sagt vi får ju våran kväll i morgon... =) lov it... lov him lov dem lov oss... =)
killarna är trötta redan nu och klockan är halv sju men i kväll ska de vara lite mera vakna än va de har varit tidigare i veckan... =)

nu ska jag poppa popcorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback